سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گییییییییییییییتار
یکشنبه 91/10/17 :: 9:24 صبح :: نویسنده : رضا (س.م)
Bm           G               A         Bm      F#m     Bm
حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمی گیرم
                   A                Em     Bm     Edim      
دلم از کسی گرفته که می خوام براش بمیرم
A        G                         Bm   Bm      F#7       Edim           Em
باز سرنوشتو انتهای آشنایی باز لحظه های غم انگیز جدایی
Bm  Em  C            Edim           Em   F#m         G Abdim     G             Bm
باز لحظه های نا گزیر  دل بریدن  بازم آخر راه و حس تلخ نرسیدن
   G F#m          A           Em G           A             Bm                     Em  G                A         
پای دنیای تو موندم    مثه عاشقای عالم تا من و ببخشی آخر تا دلت بسوزه کم کم
                Bm                   A               Bm         Em          Bm               A         Bm            A         
مثه آینه روبرومه حس با تو بودن من دارم از دست تو میرم عاشقی کن من و نشکن
A        G                         Bm   Bm      F#7       Edim           Em
باز سرنوشتو انتهای آشنایی باز لحظه های غم انگیز جدایی
Bm  Em  C            Edim           Em   F#m         G Abdim     G             Bm
باز لحظه های نا گزیر دل بریدن بازم آخر راه و حس تلخ نرسیدن



موضوع مطلب :
.: Weblog Themes By Pichak :.


پیوندها
RSS Feed
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 315485




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه





کد موسیقی برای وبلاگ