سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گییییییییییییییتار
پنج شنبه 91/6/23 :: 2:9 صبح :: نویسنده : رضا (س.م)
      Bm

  میدونم برات عجیبه این همه اصرار و خواهش

                   F#m                         E

این همه خواستن دستات بدون حتی نوازش 
                      F#m                      Bm

میدونم که خنده داره واسه تو گریه ی دردم 
F#m                   D                           E

میگذری از من و میری اما باز من برمیگردم 
                                                 Bm

میدونم برات عجیبه من با اون همه غرورم

                      F#m                        E

پیش همه ی بدیهات چه جوری بازهم صبورم

                     F#m                      Bm 
میدونم واسه ات سواله که چرا پیشت حقیرم

F#m                   D                      E

دور میشی منو نبینی باز سراغتو میگیرم 
                                             Bm 
میدونی چرا همیشه من بدهکار تو میشم

                       F#m                          A 
وقتی نیستی هم یه جوری با خیالت راضی میشم

                      F#m                    Bm  
میدونی واسه چی از تو من میبینم و میخندم

F#m                 D                     E                                               
تا نبینی گریه هامو هردو چشمامو میبندم
 
                                                        Bm 
چاره ای جز این ندارم آخه خون شدی تو رگهام

                   F#m                         E 
میمیرم اگه نباشی بی تو من بدجوری تنهام

                      F#m                          Bm 
میدونم یه روز میفهمی روزی که دنیا را گشتی

F#m                   D                           E 
من چجوری تو را خواستم تو چجور ازم گذشتی
 




موضوع مطلب :
.: Weblog Themes By Pichak :.


پیوندها
RSS Feed
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 315415




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه





کد موسیقی برای وبلاگ