سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گییییییییییییییتار
پنج شنبه 91/6/23 :: 2:9 صبح :: نویسنده : رضا (س.م)
رضا صادقی

                                                           عشق تازه 6/8

 

Em......................G....................Dm......F.................................................Em

عشق تازه حرف تازه من و تو و شب که درازه هیچکی مثل ما نفهمید تو دل این شب یه رازه

Em..F..G............................................Dm....F..............................................Em

من یه نیمه از تو بودم تو یه نیمه از خود من بین ما فاصله افتاد دل من و تورو شکستن

ٍ

Em...............Dm...........................F..........................G..........................Am

بغض نکن که بغض چشمات شعله میندازه به جونم تو خیالت گر می گیره بند بند استخونم

ٍ

Em...................F....Em..................................F..........................G................Am

اسم رمز شب ستارس موند نامون تا دوبارس شبا که دلتنگی جنون نیست ستاره بازیمون بهانس

Em........................F..............................C.......................A.............Em

ما برای عاشقیمون یه زبون تازه داریم دوریم اما تو یه ساعت چشمامونو هم میزاریم

Em...................F.................................C............................A..............Em

تورو دارم و ندارم بودنی به رنگ یک خاک دل خوشم حتی به رویا غنچه نجیب مهتاب

Em..............F......A...............................Em....................F..Am...............Em

از تو لبریزم و بی تو خالی از حتی خود من هر جا هستی هر جا میری عاشقانه ها باها تن

Em.................F..A.........................Em....................F..Am.............Em

ما زیر سایه عشقیم خیره خیره تا خود شوق بی تفاوت به نگاه دشمن عاشق بی ذوق

 

M2




موضوع مطلب :
.: Weblog Themes By Pichak :.


پیوندها
RSS Feed
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 315400




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه





کد موسیقی برای وبلاگ