سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گییییییییییییییتار
پنج شنبه 91/6/23 :: 2:9 صبح :: نویسنده : رضا (س.م)
پسران افتاب
گل بهار 6/8
Am             G               F       Am
عاشقت شدم آی گل بهار      عاشقت منم پائیزو نیار
Am                    G               F       Am
عاشقت شدم یار مهربون      من دوست دارم پیش من بمون

Am              G               F       Am
عاشقت شدم آی گل بهار      عاشقت منم پائیزو نیار
Am               G             F       Am
عاشقت شدم یار مهربون       ایندفه نرو پیش من بمون      
Dm                             Am
بدون زیره این گنبد کبود      هیچکی مثل من عاشقت نبود  
G                C                                Dm                          Am
بیا منو تو همصدا بشیم       یه قصه واسه عاشقا بشیم    یه قصه واسه عاشقا بشیم
Am             G               F       Am
عاشقت شدم آی گل بهار      عاشقت منم پائیزو نیار
Am                    G               F       Am
عاشقت شدم یار مهربون      من دوست دارم پیش من بمون

Dm                  A                             Am
تو واسم بگو غنچه طلا       عشق دیگه کجاست توی قصه ها

Am                                                Dm
من دلم میخواد که ما بشیم          از شب سیاه جدا بشیم

Dm                             Am
بدون زیره این گنبد کبود      هیچکی مثل من عاشقت نبود  
G                C                                Dm                          Am
بیا منو تو همصدا بشیم       یه قصه واسه عاشقا بشیم    یه قصه واسه عاشقا بشیم

Am             G               F       Am
عاشقت شدم آی گل بهار      عاشقت منم پائیزو نیار
Am                    G               F       Am
عاشقت شدم یار مهربون      من دوست دارم پیش من بمون
......




موضوع مطلب :
.: Weblog Themes By Pichak :.


پیوندها
RSS Feed
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 315266




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه





کد موسیقی برای وبلاگ