سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گییییییییییییییتار
یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/9/16 :: 1:23 عصر :: نویسنده : رضا (س.م)

D)...............................................(Em) .................(Bm)

یه روزی یه جایی یه دل شکوندم یکی عاشقم شد به پاش نموندم

(Bm)........................(C)................................(D)

چه آسون چه راحت ازش گذشتم دلم رو به قلبی دیگه سپردم

(Em)...............(Bm).......(Em)..........................(Bm)

پریشون و گریون و دل شکسته         هنوزم به هیشکی دلی نبسته

(Bm)...............(C)................................(D)....................(Em)

چقدر میگفت دوباره دوباره برگرد چه روزها که بی من تنهایی سر کرد

(Em)...................................(Bm)

 

اما حالا که دارم فکر می کنم می بینم انگار

(Em)......................(Bm).......

اونی که باخته بازی رو فقط من بودم اینبار

(D)..............................................(Em)

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشق رو ببینم

(Bm)...........(C)..........................(D)

از شدت عشق از روی لبی بوسه بچینم

(Bm)........(C) (D).......(C)

 

پشیمـــــونم پشیمــــــونم

(Bm)........(C) (D).............(C)

من دیگه بی تـــو نه نمی تونـــم

(Bm)......(C) (D).......(Em)

نمیــخونـــــــم نمیــخونـــــــم

(Bm)........(C) (D)...........(C)

من دیگه جز برای تو نمیــخونـــــــم

 




موضوع مطلب :
.: Weblog Themes By Pichak :.


پیوندها
RSS Feed
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 317200




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه





کد موسیقی برای وبلاگ